ΒΙΟΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟ 1940

Επιχειρήσεις
Τράπεζα Πειραιώς: Το πρώτο e-branch στη Θεσσαλονίκη
Ημερομηνία: 6 Μαρτίου 2019 17:04:50


Η Τράπεζα Πειραιώς παρουσίασε σήμερα το πρώτο e-branch, το πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα της Τράπεζας στην Θεσσαλονίκη, που είναι και το πρώτο στη Βόρεια Ελλάδα,  καθώς και το νέο εργαλείο οικονομικού προγραμματισμού (PFM – Personal Financial Management) για ιδιώτες και ελεύθερους επαγγελματίες μέσω της Winbank.

Το e-branch, συστεγάζεται με υφιστάμενο κατάστημα Τράπεζας στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, στην οδό Τσιμισκή 80, προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να συνδυάζουν  τα πλεονεκτήματα του e-branch με τις υπηρεσίες του παραδοσιακού καταστήματος. Οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο προσωπικό για οποιαδήποτε απορία, να ενημερώνονται για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδεύονται στη χρήση των μηχανημάτων & ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και να υποστηρίζονται σε κάθε τους συναλλαγή.

Η μεγάλη ανταπόκριση των πελατών καταδεικνύεται από τα στοιχεία του τελευταίου τριμήνου για τα πρώτα έξι e-branch που λειτουργούν στην Αττική, την Κρήτη και τη Θεσσαλονίκη και τα οποία καταγράφουν αύξηση 30% σε συναλλαγές και καταθέσεις μετρητών, σε σχέση με τα αντίστοιχα παραδοσιακά τραπεζικά καταστήματα.

Τις δυνατότητες του e-branch παρουσίασαν ο Στέφανος Μυτιληναίος, Γενικός  Διευθυντής Ψηφιακής Επιχειρηματικότητας της Τράπεζας Πειραιώς  και ο Γιώργος Γεωργόπουλος, Γενικός Διευθυντής Τραπεζικής Ιδιωτών, Επικεφαλής Δικτύου Βόρειας Ελλάδας της Τράπεζας.

Σύμφωνα με τον κ. Στέφανο Μυτιληναίο «ο απώτερος στόχος δημιουργίας των e-branch δεν είναι ούτε ο εντυπωσιασμός, ούτε η καινοτομία χωρίς σκοπό. Είναι η δημιουργία μιας σύγχρονης εμπειρίας τραπεζικής εξυπηρέτησης που θα προσαρμόζει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες στις ανάγκες και απαιτήσεις του κάθε πελάτη μας».

Ο κ. Γεωργόπουλος από την πλευρά του δήλωσε πως «η δημιουργία του πρώτου e-branch της Θεσσαλονίκης στο κέντρο της πόλης, στην «καρδιά» της αγοράς, διευκολύνει τους ιδιώτες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν με ασφάλεια τις συναλλαγές τους σε χρόνο που τους εξυπηρετεί καθώς το ωράριο επεκτείνεται τις καθημερινές μέχρι το απόγευμα και το Σάββατο από το πρωί μέχρι το απόγευμα».

Μερικές από τις πρωτοποριακές υπηρεσίες του e-branch είναι:

  • Το «Ταμείο από Απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει μέσω video κλήσης, πληθώρα συναλλαγών  σε διευρυμένο ωράριο.
  • οnline εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής (winbank)
  • Πραγματοποίηση συναλλαγών 24/7 σε ATM & EasyPay εσωτερικού χώρου
  • Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner).
  • Γνωριμία με τα προϊόντα και υπηρεσίες των συνεργατών του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow (exhibition area).

Επίσης στα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς παρέχονται πρωτοποριακές υπηρεσίες για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:

  • Για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων.
  • Για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα εξυπηρέτησης στη νοηματική γλώσσα για συναλλαγές ταμείου.
  • Για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση».

Όσον αφορά στις νέα winbank ο πελάτης βρίσκει εύκολα και γρήγορα, αμέσως μετά το login, όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να έχει σε διαρκή έλεγχο την οικονομική του διαχείριση:

  • Όλες τις πρόσφατες συναλλαγές του συγκεντρωμένες σε ένα σημείο, από όλους τους καταθετικούς λογαριασμούς και τις κάρτες του.
  • Αυτόματη ένταξη όλων των συναλλαγών σε κατηγορίες ανάλογα με την φύση τους (Μετρητά, Υγεία, Σπίτι, Ψυχαγωγία, Υποχρεώσεις, Ψώνια, Μετακίνηση και Έσοδα).
  • Παρακολούθηση κάθε κατηγορίας δαπανών διακριτά, τόσο για τον τρέχοντα μήνα, αλλά και για προηγούμενους μήνες
  • Δυνατότητα ορισμού επιθυμητού προϋπολογισμού για κάθε κατηγορία δαπάνης.
  • Δυνατότητα δημιουργίας προσωπικών στόχων αποταμίευσης, και παρακολούθησης της πορείας τους.

Ταυτόχρονα, ο πελάτης έχει την ευχέρεια να προσαρμόζει τα δεδομένα στις δικές του ανάγκες, δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο έναν πραγματικά προσωποποιημένο οικονομικό προγραμματισμό.